Παρασκευή 22 Απριλίου 2022

Γράμμα στη Μάνα


Αγαπημένη μάνα μου να ξέρεις 
Αυτά τα λόγια που θέλω να σου πω 
Τα έχω βγάλει μέσα από την καρδιά μου 
Τώρα και πάντα θα σ’ αγαπώ. Χ2 

Χορ. Εσύ είσαι πάντα στερνή ελπίδα μου, εσύ είσαι πάντα πρώτη χαρά 
Όταν κοιμάμαι έλα και μίλα μου, όνειρα βλέπω αστραφτερά 
----------- 
Αγαπημένη μάνα μου να ξέρεις 
Πως είσ’ ο ήλιος μέσα στη χειμωνιά 
Εσύ θα ακούσεις πάντα τον καημό μου 
Θα με ζεσταίνεις στην παγωνιά. Χ2 

Χορ. Εσύ είσαι πάντα στερνή ελπίδα μου, εσύ είσαι πάντα πρώτη χαρά 
Όταν κοιμάμαι έλα και μίλα μου, όνειρα βλέπω αστραφτερά 
----- 
Αγαπημένη μάνα μου να ξέρεις 
Πως αν θα φύγω, μακριά σου και χαθώ 
Εσένα θα ‘χω πάντοτε στη σκέψη 
Και την ευχή σου σαν φυλαχτό. Χ2 

Χορ. Εσύ είσαι πάντα στερνή ελπίδα μου, εσύ είσαι πάντα πρώτη χαρά 
Όταν κοιμάμαι έλα και μίλα μου, όνειρα βλέπω αστραφτερά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας.