Παρασκευή 22 Απριλίου 2022

Μάνα για πάντα



Μόλις βγήκα πια, σε τούτο το ντουνιά 
 Μου ήρθε κάπως δύσκολα, σαν να ‘φαγα μπουνιά 
 Να μια κοπελιά, με ξανθά μαλλιά 
 Πεσμένη στο κρεβάτι της να μου χαμογελά. 
Εϊ! 
 Με πήρε αγκαλιά, μου έδινε φιλιά 
 Μου έκανε τα χέρια της την πιο ζεστή φωλιά 
 Εν τω μεταξύ, με βυσσινί ταξί 
 Στο σπίτι της με έφερε να μείνουμε μαζί. 
Εϊ! 
Έτρωγα καλά, μ’ έντυνε γερά 
 Με μάλωνε σαν έπιανα τη γάτα απ’ την ουρά 
 Με γλυκιά φωνή, τόσο στοργική 
 Έμοιαζε το τραγούδι της σονάτα μαγική. 
Εϊ! 
 Ένα κι ένα δυο, πήγα στο σχολειό 
 Ορθογραφία μου ‘μαθε, φεγγάρι μου λαμπρό. 
 Κουδούνι στην αυλή, βγήκα στη στιγμή 
 Ερχόταν στο παράθυρο και μου ‘φερνε ψωμί. 
Εϊ! 
 Φόρεσα χακί, πήρα τουφεκί, 
 Εκείνη το συνήθιζε να έρχεται ΚΑΙ εκεί. 
 Μα είναι τρελό, 'δώ και στο στρατό 
 Η μάνα να σου κουβαλά μπανάνα και αβγό.
 Εϊ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας.